Larus 36'LB, Larus 46'LB, Larus 42'LB Classic ve Fly model seçenekleri

İno-Klasik

Günümüz teknolojisi, fonksiyonellik anlayışı ve Larus'un inovatif tasarım yaklaşımıyla klasikler yeniden suya iniyor.

1930'lu yılların başlarında Florida kıyılarındaki ıstakoz avcılarının ihtiyacı, Amerika'nın doğu sahilleri ile açığındaki adalar arasında sorunsuz gidip gelmelerini sağlayacak bir tekneydi. Amerikalı tasarımcı William Atkin (1881-1962), her tür zorlu hava koşuluna dayanabilen, hareket kabiliyeti yüksek Lobster'ı o dönemde tasarladı. Eşsiz tasarım kısa sürede tüm dünya denizlerinde büyük ilgi gördü. Günümüzde İstanbul Boğazı'nın bol rüzgarlı ve serin sularının istediği ise hem gerçek bir "denizci" olabilen hem de yüzyılın teknolojisini tüm ayrıntılarıyla taşıyan ve maharetli el işçiliğiyle "benzersiz" olan bir tekne.

Bir ino-klasik... Larus 42' LB.

Teknoloji

Larus'un bitmeyen merakı... Yüksek teknoloji

Larus, Avrupa'nın en büyük fiberglas üretim merkezlerinden birinde imal edildi. FipolMarine'nin CTP (Cam Takviyeli Polyester) hammadde malzemeye ve dünyada bilinen tüm üretim tekniklerine (El Yatırması, Spray Up, Light RTM, RTM, Vakum Infizyon gibi) hakimiyeti, gövdeler ve gövde parçalarının istenen kalitede üretilmesini sağladı.

Gövdeyi oluşturan Jelkot, Elyaf ve Vinilester deniz suyuna en fazla direnç gösteren malzemelerden seçilip usta ellerde şekillendirilir. Akrilik modifikasyonlu NPG katkılı kendinden renkli Jelkot, 0, 45, 90 derece açılı Multiaxial Dokuma sıvı bağlayıcı Mat Elyaf ve izolasyon gereken bölgelere core malzeme Vinilester Reçine'yle kalıplanır. Larus'un tüm iç ve dış kontrol mekanizmaları, ileri düzey teknolojiyle kurgulanan elektronik aksam ile donatılır.

Dış Üretim

Larus'un ayrıcalığı...

Verimli performans

Larus, klasik Lobster tasarımıyla kazandığı yüksek hareket kabiliyetini ve zor hava koşullarına dayanıklı tamamen güvenilir seyir olanağını, sağladığı yakıt tasarrufu ile verimli performansa dönüştürür.

Gövde ve Güverte üretim özellikleri

Gövde ve Güverte; kalıp üzerine uygulanan jelkot işleminden sonra, Vinilester ile doyurulan mat ve multiaxial dokuma cam elyafı kumaşlarının kat planına uygun bir şekilde lamine edilmesi ile üretilir. Gövdede su kesimi üzeri ve tüm güverte ses ve ısı yalıtımı sağlayan core malzeme ile kaplanır. Laminasyon sonrası tüm iç yüzeylere, ilave koruma için topcoat uygulanır. Tüm yürüme yolu üzerinde kalıptan çıkan kaymaz yüzey bulunmaktadır.

Gövde ve Güverte birleşimi üretim özellikleri

Gövde ile Güverte; paslanmaz çelikten civata, somun, ekstra birleşme ve su geçirmezlik sağlayan yapısal yapıştırıcılar ile birleştirildikten sonra, Vinilester reçine ile doyurulmuş 6 kat mat ve multiaxial dokuma cam elyafı ile birleşim yerinden kapatılır. Özel yapım ahşap küpeşte yumrusu birleşim yeri üzerine yerleştirilir.

İç Üretim

Larus'un içinden geçenler... Esneklik ve konfor

Larus'un iç ve dış ahşap/mobilyaları, özel ahşap kalıplama sistemi ile lamine edilmiş gerçek ağaçlarla çok kısa sürede ve son derece uzun ömürlü olarak üretilir. İç yerleşim ve tasarım seçenekleri, tekne sahiplerinin zevklerine göre planlama yapabilmeleri için esnek tutulur. Salon, master kamara, misafir kamarası, mutfak, banyo/WC, koridor tasarımları ve dekorasyonlarında standart donanımlara ek olarak pek çok opsiyonel seçenek de bulunur. Orijinal klasik Lobster tasarımına göre daha yüksek tavana (1,90 m) sahip Larus, dışarıda dalgalarla boğuşsa da içeride ev konforunu yaşatır.

Larus 42’LB Classic kat planı   Larus 42’LB Flybrigde kat planı
 
   
   
   

Teknik Özellikler

Copyright © 2013 Larus / Tasarım Ajansweb